Oculus Rift + Microsoft Kinect = більш «реалістична» віртуальна реальність
Американський розробник в галузі 3D Олівер Крейлос продемонстрував роботу своєї системи телеприсутності, створеної на основі шолому Oculus Rift та сенсорів Microsoft Kinect.
Олівер пропонує доповнювати віртуальну реальніть 3D моделлю тіла користувача в реальному часі. Для побудови цієї моделі він використовує 3 сенсора Kinect, розташованих у горизонтальній площині таким чином, щоб людина знаходилась у центрі рівностороннього трикутника. Отримані з кожного сенсора зображення «зшиваються» і утворюють об’ємну модель, яка поміщується у віртуальне 3D середовище і вже «доповнена» віртуальна реальність виводиться на дисплей Oculus Rift. І працює це все на одному Linux-ПК (Intel Core i7 (3,5 ГГц), 8 ГБ RAM, NVIDIA Geforce GTX 770). На даному етапі якість картинки, м’яко кажучи, не вражає. На це впливає одразу кілька факторів. По-перше, у цьому прототипі використовуються Kinect першого покоління з досить низькою роздільною здатністю сенсора. По-друге, більшість артефактів пов’язана з тим, що сенсорів всього три і цього явно недостатньо для гарної «зшивки». І по-третє, оскільки для роботи алгоритмів реконструкції скелетної моделі необхідний X-Box, тут Kinect просто передає необроблене відео. Хоча в цьому є і один плюс – ці алгоритми не відзначаються високою швидкістю роботи, а затримка відгуку для віртуальної реальності є більш серйозною проблемою. У своєму відео Олівер демонструє використання своєї системи на прикладі віддаленої зустрічі у віртуальному офісі. Безумовно, крім систем комунікацій ця розробка може знайти застосування і у відеоіграх. Сподіваємося, що ця ідея буде розвиватись і далі. | |||||||||
| |||||||||
|